Nema potrebe da navodimo statistike i podatke o važnosti prisustva brenda i oglašavanja na mobilnim uređajima. Dio ste svijeta marketinga i svjesni ste o kojim se brojkama priča u mobilnom svijetu proteklih nekoliko godina, a predviđa se da će mobilno oglašavanje nastaviti obarati vlastite rekorde.
Preostaje samo pitati vas sljedeće: Jeste li pronašli pouzdanog partnera za realizaciju mobilnih kampanja? Ako niste i tražite nekoga tko će prilagoditi vašu postojeću ili s vama osmisliti potpuno novu mobilnu kampanju, obratite se nama.
Iskustvo stečeno uspješnim realiziranjem brojnih mobilnih oglašivačkih kampanja u suradnji s preko 50 agencija dovoljan je razlog da nam date priliku. Nećemo vas iznevjeriti.
Zašto odabrati ClickAttack?
- doseg velikog broja korisnika
- lokalna podrška u 7 zemalja regije
- isporuka kompletnog rješenja
- ušteda vremena i resursa
- prilagodba potrebama vas i vaših klijenata
- izrada dediciranih kreativa
Uža specijalnost. Tržište mobilnog oglašavanja u regiji još uvijek nije spremno za sve izazove s kojima se suočava, i mali je broj agencija koje su potpuno posvećene tom poslu. U ClickAttacku, bavimo se isključivo mobilnim svijetom.
Full support. Nedostaje vam ideja koje ćete prezentirati klijentu? Tu smo da to odradimo zajedno. Vaš nedostatak iskustva u mobilnom oglašavanju za nas je izazov da vam pružimo podršku i znanje za uspješnu realizaciju mobilnih kampanja.
Napredni targeting. Kombinacijom alata, podataka i naše marketinške čarolije dođite do korisnika koje vaš klijent želi. Targetirajte ih prema spolu, vremenu ili mjestu, njihovim interesima, geografskoj lokaciji, ili pak brendu i operativnom sustavu njihovog smartphonea.
Kreativnost i inovativnost. Pratimo puls svjetskih trendova u oglašavanju i formatima mobilnih oglasa kojima želimo podstaći interakciju korisnika sa vašom kampanjom. Opcije scratch, shake, swipe ili scroll kao i različiti formati banera u ponudi (statični i dinamični standardni, king size, fullscreen…) tu su da zaintrigiraju korisnike.
Optimizacija. Naš će tim optimizirati vašu kampanju za sve odabrane kanale kako bi se postigla maksimalna učinkovitost uloženih resursa i ostvarili željeni rezultati.