Jeste li znali da 80% korisnika interneta koristi pametne telefone? O potencijalu mobilnog oglašavanja glasno se govori proteklih nekoliko godina, i sve više oglašivača uviđa važnost mobilnog kao primarnog kanala oglašavanja.
Osobito danas, kad marketinške poruke napadaju korisnike iz svih medija istovremeno, jedini način za ostvariti rezultate je ponuditi im ono što ih doista zanima.
Upravo to je prednost mobilnog oglašavanja. Kroz personaliziranu komunikaciju i napredne algoritme targetiranja kreiraju se ponude za konkretnu ciljnu publiku.
Kao i 300 zadovolnjih klijenata kojima smo isporučili brojne kampanje, i vi možete s nama optimizirati svoj budžet za oglašavanje uz pomoć mobilnih kreativa i preciznog (re)targetinga i ostvariti vidljive rezultate!
Velik doseg. Naš opsežan inventar obuhvaća više od 15 milijuna jedinstvenih posjetitelja u 7 zemalja te preko 200 publishera za vrhunske rezultate oglašavanja.
Izrada kreativa. Ne vjerujemo u recikliranje sadržaja. Ako je klijentu potrebna, naš tim kreativaca pobrinut će se za izradu atraktivnog vizualnog rješenja.
Upravljanje kampanjama. Naša napredna tehnologija iza koje stoje vrhunski stručnjaci optimizirat će svaku kampanju za najbolje rezultate.
Napredno oglašavanje. Ostvarite biznis ciljeve svojih kampanja uz pomoć inteligentnog retargetinga, mobile-first pristupa i opsežnog inventara.
Precizan targeting. Kombiniranjem iskustva, alata i podataka dođite do ciljnih korisnika. Targetirajte skupine prema spolu, specifičnim interesima, brendu i operativnom sustavu telefona i drugim kriterijima.
Uključivanje korisnika u vašu kampanju. Uvijek smo u korak sa svjetskim trendovima u oglašavanju, pa tako i s formatima mobilnih oglasa kojima potičemo interakciju korisnika s vašom kampanjom. Nudimo vam scratch, shake, swipe, scroll… Birajte.
Briga o klijentu. Naš Account Management postojano prati potrebe klijenata, s njima izravno komunicira i isporučuje im izvještaj.
Mi smo mobile–first platforma za brendove i agencije. Kreiramo kampanje prema navikama i očekivanjima mobilnog korisnika kako bi vaša kampanja bila što više viđena, imala što viši CTR, maksimalan broj preuzimanja te kako bi stekli nove leadove i veći profit.