Mnogo ljudi svoj dan započinje i završava prelistavajući novosti na društvenim mrežama, a istraživanja pokazuju kako prosječni korisnik pogleda u svoj smartphone više od 250 puta dnevno! To je puno prilika za dopiranje do potencijalnih kupaca.
Uzmite u obzir i da društvene mreže ne prikazuju svaki vaš objavljeni post korisnicima koji prate vašu stranicu, a ne treba zaboraviti ni da su korisnici istovremeno prisutni na nekoliko društvenih mreža.
U današnje vrijeme, rijetki su korisnici koji nemaju profil na nekoj od društvenih mreža. Vrijednost podataka koje tamo ostavljaju možete unovčiti preciznim targetiranjem vaše oglašivačke kampanje. Mi znamo kako!
Povećava ugled brenda i odanost korisnika. Naime, ljudi su skloniji vjerovati u neki proizvod (i kupiti ga) ako su vidjeli da je isti na Facebooku lajkao i preporučio njihov prijatelj.
Smanjuje troškove oglašavanja u odnosu na ostale kanale. Ovisno o tome koja je vasa ciljna publika, oglašavanje na društvenim mrežama može vam osigurati dosezanje većeg broja korisnika.
Ciljano targetiranje. Ako se kampanje na društvenim mrežama po nečemu ističu od ostalih tipova oglašavanja, onda je to mogućnost najpreciznijeg targetiranja krajnjih korisnika.
Remarketing. Ako se kupac ne “zalijepi” za reklamu iz prve, suptilno ćemo se pobrinuti da vas ipak ne zaboravi fino ugođenim mehanizmima remarketinga.
Interakcija brenda i korisnika. Ako vaš kupac zna da vam se može obratiti i dobiti odgovor u kratkom roku, vjerojatnije je da će vas preporučiti prijatelju.
Osnažuje namjeru kupovine. U kombinaciji s ostalim kanalima, npr. mobilnim aplikacijama i webom, oglašavanje na društvenim mrežama vaš je nepobjediv saveznik u pridobivanju povjerenja kupaca.
Unaprijeđuje strategiju oglašavanja. Putem društvenih mreža, odmah ćete dobiti povratnu informaciju korisnika i moći prilagoditi ciljeve svojih marketinških pothvata kako bi djelovali na područja u kojima možete biti bolji.
Mnoge tvrtke pristupaju oglašavanju na društvenim mrežama tako da u obzir uzmu samo ‘oglašavanje’, a onaj društveni dio zaborave. Zbog toga gube korisnike!
S ClickAttackom dobivate:
- Kvalitetan sadržaj koji potiče na kupnju
- Iskusan tim koji će vas usmjeravati
- Zanimljive, kreativne i interaktivne oglase
- Usluge analize konkurencije
- Usluge razvoja i implementacije nagradnih igara
- Osobne Community management savjetnike
- Višestruki kanali: Facebook, Instagram and Twitter
Kako ćemo to učiniti?
Kad povjerite ClickAttacku provedbu svoje oglašivačke kampanje na društvenim mrežama, ne morate brinuti ni o čemu. Uz vas smo na svakom koraku. Prvo s klijentom dogovaramo ciljeve kampanje, a zatim naš kreativni tim kreće u misiju da za korisnika stvori izvanredno iskustvo, a za vas golem uspjeh.