Oglašavanje

Oglašavanje na društvenim mrežama

Mnogo ljudi svoj dan započinje i završava prelistavajući novosti na društvenim mrežama, a istraživanja pokazuju kako prosječni korisnik pogleda u svoj smartphone više od 250 puta dnevno! To je puno prilika za dopiranje do potencijalnih kupaca.

Uzmite u obzir i da društvene mreže ne prikazuju svaki vaš objavljeni post korisnicima koji prate vašu stranicu, a ne treba zaboraviti ni da su korisnici istovremeno prisutni na nekoliko društvenih mreža.

U današnje vrijeme, rijetki su korisnici koji nemaju profil na nekoj od društvenih mreža. Vrijednost podataka koje tamo ostavljaju možete unovčiti preciznim targetiranjem vaše oglašivačke kampanje. Mi znamo kako!

ic_rise_of_loyalty@2xPovećava ugled brenda i odanost korisnika. Naime, ljudi su skloniji vjerovati u neki proizvod (i kupiti ga) ako su vidjeli da je isti na Facebooku lajkao i preporučio njihov prijatelj.

ic_fall_of_costs@2xSmanjuje troškove oglašavanja u odnosu na ostale kanale. Ovisno o tome koja je vasa ciljna publika, oglašavanje na društvenim mrežama može vam osigurati dosezanje većeg broja korisnika.

ic_precise_targeting@2x Ciljano targetiranje. Ako se kampanje na društvenim mrežama po nečemu ističu od ostalih tipova oglašavanja, onda je to mogućnost najpreciznijeg targetiranja krajnjih korisnika.

ic_remarketing@2xRemarketing. Ako se kupac ne “zalijepi” za reklamu iz prve, suptilno ćemo se pobrinuti da vas ipak ne zaboravi fino ugođenim mehanizmima remarketinga.

ic_interaction@2xInterakcija brenda i korisnika. Ako vaš kupac zna da vam se može obratiti i dobiti odgovor u kratkom roku, vjerojatnije je da će vas preporučiti prijatelju.

ic_estore@2xOsnažuje namjeru kupovine. U kombinaciji s ostalim kanalima, npr. mobilnim aplikacijama i webom, oglašavanje na društvenim mrežama vaš je nepobjediv saveznik u pridobivanju povjerenja kupaca.

ic_strategy@2xUnaprijeđuje strategiju oglašavanja. Putem društvenih mreža, odmah ćete dobiti povratnu informaciju korisnika i moći prilagoditi ciljeve svojih marketinških pothvata kako bi djelovali na područja u kojima možete biti bolji.

Mnoge tvrtke pristupaju oglašavanju na društvenim mrežama tako da u obzir uzmu samo ‘oglašavanje’, a onaj društveni dio zaborave. Zbog toga gube korisnike!

S ClickAttackom dobivate:

Kako ćemo to učiniti?

Kad povjerite ClickAttacku provedbu svoje oglašivačke kampanje na društvenim mrežama, ne morate brinuti ni o čemu. Uz vas smo na svakom koraku. Prvo s klijentom dogovaramo ciljeve kampanje, a zatim naš kreativni tim kreće u misiju da za korisnika stvori izvanredno iskustvo, a za vas golem uspjeh.

Surađujte s nama

ClickAttackov tim bit će vaš saveznik u borbi protiv nevidljivih kampanja. Pokrenimo zajedno vaš marketing na društvenim mrežama koji će korisnici lajkati.

Kontaktirajte nas

Naši zadovoljni klijenti